سوالات متداول - طاهابازار
علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت طاهابازار، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی مندرج در سایت، به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین این وزارتخانه، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت طاهابازار با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین طاهابازار با سابقه سالها فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد طاهابازار استفاده کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به طاهابازار، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت طاهابازار بسیار ساده میباشد.
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره تلفن و دریافت کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد. در انتهای هر ایمیل درج شده ”چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل، عضویت خبرنامه را لغو کنید. برای تغییر ایمیل، شماره تلفن همراه یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@tahabazar.com ایمیل بزنید. اگر به ایمیل و یا شماره تلفن همراه خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
کارشناسان بخش تولید محتوای طاهابازار تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در طاهابازار دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین طاهابازار نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.
کالاهای دارای قیمت که در سایت طاهابازار با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار طاهابازار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود. همچنین در طرح تشویقی تخفیف ویژه روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
برای خرید از طاهابازار پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.
بله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید، توجه داشته باشید سفارشهایی که در ساعات و روزهای غیرکاری ثبت میشوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار میگیرند.
خیر، پس از ثبت نهایی سفارش امکان هیچگونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.
برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش که اطلاعات آن در صفحه تماس با ما درج شده است، تماس بگیرید، همکاران ما راهنماییها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار میدهند.
در حال حاضر این امکان فقط برای کاربران شهر تهران امکانپذیر میباشد و در هنگام تحویل کالا میتوانند مبلغ سفارش را به صورت نقد یا از طریق پرداخت در دستگاه پوز پیک طاهابازار تسویه نمایند.
اگر در شهر تهران هستید در هنگام ثبت سفارش میتوانید روز و بازه تحویل سفارش خود را طبق جدول مشخصشده در سایت طاهابازار انتخاب نمایید و سفارش طبق بازه انتخاب شده برای شما ارسال خواهدشد. ارسال سفارش سایر شهرها از طریق پست صورت میگیرد که در هنگام سفارش زمان تحویل کالا به پست مشخص میشود.
خیر، طاهابازار یک فروشگاه اینترنتی میباشد و امکان تحویل حضوری فعلا وجود ندارد.
بله، شما تا ۷ روز پس از تحویل کالا میتوانید سفارش یا کالای خود را بازگردانید، توجه داشته باشید پس از ۷ روز امکان بازگرداندن کالا وجود ندارد.
برای عودت وجه ابتدا باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنماییهای لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهدشد. در صورت لغو سفارش طی ۱ تا ۳ روز کاری پول به حساب شما واریز خواهد شد در صورت برگرداندن کالا، ۲ تا ۵ روز پس از دریافت کالا توسط انبار مبلغ سفارش به حساب شما برگردانده خواهدشد.